Praktisk informasjon

HER ER INFOARK MED OPPDATERT INFORMASJON OM LØRDAGENS RENN

Parkering registeres automatisk ved innkjøringen og du blir belastet for kr. 60,- pr. bil. Betaling ihht. skilting. 

Tidtakingen vil gjort med EMIT-brikker og alle deltakere må benytte brikke. Alle løpere fra 11 år skal ha egen brikke. Det vil bli krevd brikkeleie  for de som ikke har egen brikke. Disse blir utdelt i den klubbvise påmeldingsposen. Sørg derfor for å være ute i god tid så dere får fordelt det klubbvis før løperen går inn på startområdet. Det gjøres oppmerksom på at løpere ikke har anledning til å starte i eldre klasser enn den aldersklassen de tilhører. Konsekvensen vil være startnekt eller disking.

Garderobe og dusj  – Pga. smitteverntiltak blir det ikke tilgang til dette i 2021.

Kafe og servering Det planlegges servering utendørs i telt.  Kaffe, suppe, kaker og annet som passer for unge og gamle skiløpere.

Premieutdeling for Natrudstilrennene foregår utendørs på egen plass – tidsplan kommer og blir annonsert over høytalleranlegget.

Offisielle resultatliste blir lagt ut fortløpende.

Rennledelse

Rennleder: Bjørn Horten, m. 472 57 814
Ass. rennleder Håvard Selbæk, m. 413 22 521
Løypesjef Johannes Haukåssveen
TD Natrudstilrennet Klaus Tyldum m. 995 46 183
Ass TD 
Leder sekretariat Stine Gullikstad m. 
Jury Rennleder, TD, Løypesjef


Overnatting Sjusjøen/ Natrudstilen:
  Sjusjøen Hytteutleie info@sjusjoen.no  telefon 62 33 49 60.

Overnatting Lillehammer: HI Lillehammer Vandrerhjem – Stasjonen hotell – Spesialpris for deltagerne kr. 390,- pr. person pr døgn i 3, 4 eller 5 sengsrom inkludert frokostbuffet. Fra kr. 490- pr. person i twinrom.  post@stasjonen.no med kode «Natrudstilrennet 2021» telefon 61 26 00 24

Middag – begge våre samarbeidspartnere på overnatting har og tilbud om middagsservering.